Sex cu un baiat VIRIN

Asta deja e cu doua taiusuri, poate fi fi si “viril” si “virgin”. Problema e ca eu nu fac confuzii dintr`astea.
Asa, sa ma simt implinita: sa stiti ca daca postez la 3 dimineata nu inseamna ca nu m`am tinut de promisiune, ci inseamna ca pentru mine e tot azi, adica ieri, adica nu e maine pana nu e lumina afara. Cred ca am mai zis pe undeva asta…. Trebuie de asemenea sa recunosc ca nu am schimbat perdeaua, doar am spalat`o pe cea care era si inca n`am pus alta. Vecinul de peste casa cred ca`mi va fi recunoscator. Oricum, n`am nici o problema daca mai arunca cate unii cate o ocheada, mai ales daca ei considera ca au ce vedea, de ce as sta in calea fericirii lor?!
Stati sa`mi dau foc la o tigara si ma apuc de povestit. Mda, mai am 2 si`un Pall Mall. Pall Mall fiindca frate`miu nu stie ce tigari fumez eu de 10 ani si considera ca daca “lumea de la firma fumeaza Pall Mall”, eu ce`as avea sa nu fumez. Mai ales ca stiti foarte bine cat ma chinui eu sa fiu ca altii si deci in nici un caz unica sau originala. Nu ca as fi singura care fumeaza Marlboro, in fine. Deja bat campii, asa ca o sa ma intorc la subect. A, si nota to myself: cine dracu` fumeaza Pall Mall la firma aia?!
Deci… spusei eu frecandu`mi mainile… despre baieti virini. Pai… ca sa satisfac nevoia publicului de atrocitati si picanterii, o sa scriu istorioara. Si asa ati cam ramas fara motive sa ma judecati ca m`am cam facut fata cuminte in ultimul timp, God love me…
Acum cateva luni ne gasim pe mess, eu cu un amic de`al meu pe care nu`l vad prea des. De fapt, nici scrisul nu i`l vad asa des. Oricum… ma intreaba foarte nonshalant ce i`am facut eu prietenului lui de n`a mai avut nici o relatie cu vreo femeie (sper ca nici cu vreun barbat, in afara de el insusi, se accepta, cu totii o facem ;)) ) de cand a “fost cu mine”. Ce inseamna ca am fost impreuna? Inseamna ca la un moment dat, acum vreo 2 ani, ne`am dat seama ca daca nu suntem cu nimeni si suntem la mare, de ce n`am fi impreuna. Sau nah… cat de impreuna se putea numi. Si deci… nah. Se intelege. Toata bune si frumoase. Inclusiv alte intimitati, ca nah… ce rost ar fi avut? Si dupa 2 ani de zile aflu ca baiatu` fuse virhen. Say what?!?!?!!?! Cam asta a fost reactia in timp ce radeam singura in fata calculatorului. Asa ca ce zice Gaby in comentariu cam pica…. avand in vedere ca nu tot timpul e asa vizibila virginitatea omului. Ce a fost mai straniu la el a fost precautia putin exagerata, dar am banuit ca asa e el, si oricum, cui ii pasa?! Scopul si nu mijloacele era cel care conta. Sincer, imi pare foarte rau ca nu am stiut, fiindca daca stiam… ar fi fost muuuuuuuult mai interesant. Pentru ambii. Dar ma mira si ca n`am observat. Banuiesc ca cele 20 de tone de bere baute in prealabil n`au avut nici o contributie. Ei, who gives a fuck?! S`a intamplat si asta e. Iar daca prima oara mi s`a parut mai suspect… mi`a trecut a doua oara.
Oricum… ce ma cam framanta pe mine e … asa groaznic sa fi fost de omu` n`a mai avut nici o relatie?! Duamni… sper ca nu. Oricum, are timp, ca voi toti sa devina ahtiat precum un curv pana creste mare. Fara interpretari obscene, ma refer doar la faptul ca inca nu`i copt. El.
Bine ca am lamurit. Cat despre cei virili, God bless them…. va urez la toate bafta sa dati peste ei. Si fara sa va indemn sa preacurviti, ca de curvit curviti deja, va sugerez sa va mai indreptati privirea si spre “alte oferte”. E o vina sa te culci cu mai multi barbati, dar sa`l ratezi pe cel mai dotat dintre cei care vor fi in viata ta… e un adevarat sacrilegiu. De asemenea, va sfatuiesc sa`l luati de barbat, in cazul in care nu e luat deja.
Inca ceva, postul asta ca toate celelalte ale mele, se adreseaza oamenilor cu capul pe umeri, care inca nu cred in aberatii precum dragostea aia mare mare mare, care apare deodata si subit si brusc de parca te`a pocnit cu leuca. Va asigur ca nu exista nici o leuca, iar daca dati peste una, folositi`o la ce se foloseste in mod curent, sa mutati lichide dintr`un… vas in altul. La urma urmei cam la asta se rezuma. Pana se solidifica si incepi sa`i schimbi scutecul.
Nu sunt nihilista si sunt de acord ca in viata o sa iubesti pe unul mai mult (si mai des) decat pe toti. Dar dragostea asta nu apare din nimic. Din nimic, ai tot nimic. Asa ca puteti considera ca o conditie sine qua non e asta: sa aiba de unde sa`ti dea. De toate. Trebuie sa fii o mica imbecila sa te mariti cu unul cu o foarte mica…. problema, doar sa fii tu martira. Un barbat care nu te satisface in pat e doar un pretext pentru viitoare frustrari.
Am zis in celalalt post ca o sa scriu despre cum sunt eu de fapt si despre cum sunt eu pe blog. Asta fiindca zilele trecute imi spunea cineva, nu dau nume fiindca mi se scot organele vizuale de fiecare data cand macar i se pare ca figureaza printre cei mentionati pe blog, ca vreau sa par intr`un anume fel pe blog. Cred ca bitch ar fi cuvantul. Ca de fapt eu sunt altfel, cred ca umana ar fi cuvantul.
Sincer spun: in momentul in care scriu post`urile sunt exact asa cum se vede, exact cum transpare din post`uri. Dar. DAR, in felul meu sunt de gashca, chiar adorabila, uneori ma pocneste romantismul, alteori sentimentalisme si lucrul asta o sa`l spun o singura data, dar cat se poate de serios: si atunci cand acuz si atunci cand fac declaratii de dragoste sunt SINCERA. Niciodata nu bat campii, nu sunt ipocrita si nici nu prea stiu sa mint. Asa ca… sa concluzionez: eu vreau sa fiu cineva, dar niciodata nu mi`am dorit sa fiu altcineva.
A bon attendeur,
Salut!

11 Răspunsuri to “Sex cu un baiat VIRIN”

  1. Gabi Oarcas Says:

    Poate ca berea si-a avut rolul ei in cazul lui. Sau poate ca tu atragi tipi extraordinari. Tipa care m-a dezvirginat nu va sti niciodata ca a fost prima. Prin urmare, eu ma numar printre ei ;)).
    Imi aduc aminte ca intr-o iesire cu dansurile, pe la Tulcea, trei fete ne cautau disperate pe la dushuri sa ne masoare nivelul cu o bucata de atza de maxim 10 cm :)). Noi, cu demnitate, le masuram cu altceva…. dar,,, ma indepartez de subiect la fel cum ai procedat si tu :D.
    Sper sa nu ma influentzeze examenele in vreun fel. Peste 3 ore am la engleza. Iti vine sa crezi ca dupa 12 ani de engleza eu caut acum GRAMATICA LIMBII ENGLEZE pe Google? :)) Nah ca pe asta l-am scris cu “G” mare da’ “domne” nu pot sa scriu. Sunt un imbecil :)) sau poate doar obosit. Numa’ bine!

  2. Imi place sa cred ca atrag orice fel de tipi, cat despre aia extraordinari… cred ca numai vreo 2 am cunoscut, dar erau cunostinte de la mare, deci s`a sfarsit cum a inceput. Tin sa te felicit ca ea nu si`a dat seama, dar daca vrei sa`i faci un cadou de ziua ei, trimite`i un biletel in care sa recunosti :))
    Cat despre alea 3 fete… hm… eu intotdeauna am fost mai conservatoare si nu mi`au placut gesturile astea, poate`s batuta`n cap..
    Despre ex… am unul maine. Sa vezi ce plina de post`uri voi fi azi :D

  3. semn de trecere si rascitire:)

  4. douabucatidenisip Says:

    =)))))))))))) mooooooooooooooooooooooooor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cat d tareeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. […] februarie 1, 2008 · Înregistrat sub hot stuff baby this evenin’, vai de fanii mei ;)) de la geo, cu dedicatie speciala pentru RADU […]

  6. numa asa informativ ai fost prost informata. nu l-aia marcat pe individ asa de loc.

  7. M`am linistit, God bless his soul.
    Era ciudat sa fiu capabila sa marchez pe cineva de scrie aiurea romaneste sau poate commentu` e scris la bautura :-?? Who gives a damn, toti suntem viteji DUPA.

  8. Dar ce se intampla cand un barbat e asa enervat de femeie si de tot ce face ea incat nu mai are chef sa i-o traga ? :))

  9. Cauta alta? Mi se pare cea mai logica solutie.
    In fine… ca bonus cand va beti cafeaua pe blog… una cauta pe google “cum iti dai seama ca el nu e virgin” .

    Ei, baieti, cum ne dam seama? Eu propun sa purtati o stea a lui David pe bratul drept.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

